Prekių grąžinimas, Sutarties atsisakymas
- Tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti elektroninės parduotuvės administraciją per 48 (keturiasdešimt aštuonias) valandas. Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes turi informuoti telefonu +37067393852 arba elektroniniu paštu – info@smutifruti.lt.
- Pardavėjas netinkamos kokybės Prekę susigrąžina savo lėšomis ir pakeičia ją į tinkamos kokybės Prekę arba grąžina už netinkamos kokybės Prekę sumokėtus pinigus Pirkėjui. Prekės likutis negali būti mažesnis nei 95%.
- Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės Prekes, jis privalo el. paštu info@smutifruti.lt. pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo. Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo numerį, netinkamos prekės pavadinimą ir tiklsų kiekį, banko sąskaitos numerį bei grąžinimo priežastį. Pinigai Pirkėjui grąžinami į banko sąskaitą, iš kurios Pirkėjas mokėjo už prekes arba į banko sąskaitą kurią Pirkėjas nurodė prašyme dėl pinigų grąžinimo. Pinigai grąžinami per 5 (penkias) darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir netinkamos kokybės Prekės išsiuntimo Pardavėjui.
- Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su Prekės dokumentais. Prieš grąžinant Prekes Pirkėjas turi būtinai susisiekti su Pardavėju nurodytu telefonu +37067393852 ir/arba el. paštu info@smutifruti.lt.
- Už grąžinamos Prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu Prekė nėra sukomplektuota ir (ar) tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima grąžinamos Prekės.
- Visais grąžinimo atvejais Pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis nurodytais kontaktais ir tik gavęs informaciją iš parduotuvės vadybininko vykdyti grąžinimą per kurjerį, kurį visuomet užsako Pardavėjas.